متن کتاب مدیریت کالا در صنایع بزرگ و پیشرفته

مطالب دیگر:
📖تدوین مدلی جهت مدیریت اسلامی بر اساس نامه 53 نهج البلاغه📖کاملترین حل المسائل تحقیق در عملیات 1 کارشناسی📖جزوه ویروس شناسی استاد مسعود قانع📖مبانی نظری تدوین مدلی جهت مدیریت اسلامی بر اساس نامه 53 نهج البلاغه📖پروپوزال تدوین مدلی جهت مدیریت اسلامی بر اساس نامه 53 نهج البلاغه📖مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان خواهی 49 صفحه📖نظریه های هیجان خواهی و بررسی ویژگی های افراد هیجان خواه📖مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های هیجان خواهی 48 صفحه📖مبانی نظری و پیشینه تحقیق عدالت در سازمان 102 صفحه📖عوامل موثر بر درک عدالت در سازمان و نتایج حاصل از آن📖استقرار عدالت در سازمان و موانع اجرای تحقق عدالت سازمانی📖 بررسی نظریه ها و ابعاد عدالت سازمانی📖مبانی نظری و پیشینه تحقیق جهت گیری مذهبی 41 صفحه📖مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش مذهبی 41 صفحه📖مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی 43 صفحه📖دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی 43 صفحه📖مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی 24 صفحه📖مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی 27 صفحه📖مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی 27 صفحه📖عوامل موثر بر سرسختی و بررسی ابعاد و نظریه های آن📖دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی ذهنی 62 صفحه📖ابزارهای سنجش سرسختی ذهنی و ویژگی های افراد سرسخت با تاکید بر ورزشکاران📖مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی ذهنی در ورزشکاران 62 صفحه📖مبانی نظری و پیشینه تحقیق راههای مقابله با استرس 59 صفحه📖بررسی مدل های نظری مقابله با استرس
متن کتاب مدیریت کالا در صنایع بزرگ و پیشرفته|34017489|qfd|کیو اف|دریافت فایل با موضوع|کتاب مدیریت کالا در صنایع بزرگ و پیشرفته,دانلود کتاب مدیریت کالا در صنایع بزرگ و پیشرفته,کتاب مدیریت کالا در صنایع بزرگ و پیشرفته doc,دانلود رایگان کتاب مدیریت کالا در صنایع بزرگ و پیشرفته,دانلود کتاب مدیریت کالا در صنایع بزرگ و پیشرفته رایگان
در این پست قصد معرفی فایل متن کتاب مدیریت کالا در صنایع بزرگ و پیشرفته را داریم با ما همراه باشید.

دانلود متن کتاب مدیریت کالا در صنایع بزرگ و پیشرفته،در قالب word و در 101 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن کتاب:اهمیت و نقش کالا:اهمیت کالا در سازمان ها، کشورها و اصولاً در مجموعه جهان بر کسی پوشیده نیست، با بررسی ترازنامه هر سازمان و یا هر شرکتی متوجه می شویم که قسمت عمده دارائی های آن شرکت/ سازمان را موجودی کالا تشکیل می دهد.
شاید چیزی حدود 50 تا 60 درصد هزینه هر پروژه مربوط به کالای آن باشد. بعنوان مثال در شرکت ملی گاز بیش از 60 درصد کل بودجه های عملیاتی آن مربوط به تامین کالاهای مورد نیاز می باشد که بنظر می رسد سایر شرکت های تابع وزارت نفت هم همین وضع را داشته باشند.
متأسفانه در کشور ما نقش کالا در فعالیتهای تولیدی/ بازرگانی چندان که باید شناخته نشده است این عدم توجه کافی به مسئله ای که در اکثر مواقع قسمت اعظم منابع مالی و انسانی موسسات را بخود اختصاص می دهد، در هر گوشه و کنار به چشم می خورد.
از انباریهای منازل گرفته تا انبارهای بزرگ کارخانه ها و سازمانهای دولتی و خصوصی نگاهی به انبارهای کارخانجات مختلف، شرکتهای حمل و نقل میدانهای بار، مغازه های کوچک و فروشگاه های بزرگ همه و همه وضع نامطلوب موجود را بخوبی نشان می دهد.
1- کالاهای پروژه و خرید مستقیم (یا کالاهای غیر موجودی انبار):به کالاها و اجناسی گفته می شود که نیاز شرکت به آن غیر مستمر بوده و فقط در مقاطع زمانی خاص (برای اجراء پروژه خاص) به مقدار معینی مورد نیاز خواهند بود. این نوع کالاها بلحاظ اینکه مصرف همیشگی و مستمر ندارند، بعنوان کالای موجودی انبار شناخته نشده و کدگذاری نمی شود. و فقط بصورت یکدسته کلی از کالاها بعنوان کالاهای غیر موجودی انبار شناخته می شوند مانند ماشین آلات و دستگاههای مورد نیاز پروژه ها.
2- کالاهای موجودی انبار:در مقابل کالاهای غیر موجودی انبار کالاهایی هستند که نیاز شرکت به آن مستمر و مداوم بوده و عمدتاً در نگهداری تأسیسات و عملیات جاری پالایش و انتقال گاز مورد مصرف مستمر می باشند.
این نوع کالاها بلحاظ نیاز مستمر و ضرورت ذخیره در انبارها بایستی کدگذاری و طبقه بندی شوند و مطابق برنامه منظمی و متناسب با نیاز و روند مصرف سفارش کدگذاری و در انبار جایگزین شوند تا عملیات جاری شرکت هیچگاه بدلیل کمبود و یا تأخیر در تهیه کالا دچار اختلال نگردد.
قطعات یدکی و کالاهای مصرفی از قبیل لوله، اتصالات، شیر آلات، ابزار و مواد شیمیائ و از این قبیل کالاها جزو کالاهای موجودی انبار می باشند.
کالاهای موجودی در انبار خود به سه دسته تقسیم می شوند ...