تحقیق مدل سرآمدي EFQM و بررسي ميزان اثر بخشي و شناسائي كانال هاي ارتباطي بين كاركنان و مديريت

مطالب دیگر:
📃پاورپوینت تحلیل خوابگاه دانشجویی کونیگ📃پاورپوینت تحلیل ساختمان‌ های چندعملکردی مالمو لیو📃پاورپوینت ارتباط📃پاورپوینت بودجه ریزی 1 و 2📃پاورپوینت اقتصاد و مديريت كشاورزي📃پاورپوینت علم مواد (Material Science)📃پاورپوینت تحلیل مدرسه موسیقی و هنر (استودیو LTFB)📃پاورپوینت تحلیل هنرستان موسیقی Maizières📃پاورپوینت مهارت های ارتباط حرفه ای برای کارکنان و مديران پرستاری📃پاورپوینت خلاصه کتاب Meaning-Based Translation میلدرد ال. لارسن📃پاورپوینت کارگاه آموزشی مقدماتی روش تحقیق📃پاورپوینت مدرسه هنر سنگاپور، مدرسه ای به سبک معماری ارگانیک📃پاورپوینت تأمین مالی طرح‌ های خطر‌پذیر📃پاورپوینت بررسی چگونگی عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات در ساختمان های بلندمرتبه📃تحقیق تاثير هنر بر امور تربيتي (تعليم و تربيت)📃تحقیق آشنایی با تصفیه خانه های فاضلاب شهری📃مجموعه سوال های تست چهارگزینه ای روش ها و فنون تدریس به همراه پاسخ نامه📃مجموعه سوالات تستی مهارت های آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی به همراه پاسخ📃طرح لایه باز شیرینی خانگی📃پاورپوینت بررسی انواع روش‌ هاي مدرن تأمين مالي در شهرداري ها📃پاورپوینت روش های تأمین منابع مالی📃پاورپوینت بررسی مدیریت استراتژیک در صنایع کوچک و متوسط (SMEs)📃پاورپوینت زندگی نامه سهراب سپهری📃پاورپوینت زندگی نامه نیوتن📃پاورپوینت زندگی نامه توماس ادیسون
تحقیق مدل سرآمدي EFQM و بررسي ميزان اثر بخشي و شناسائي كانال هاي ارتباطي بين كاركنان و مديريت|34017486|qfd|کیو اف|دریافت فایل با موضوع|مدل سرآمدي EFQM,سرآمدی EFQM,كانال هاي ارتباطي بين كاركنان و مديريت,تحقیق مدل سرآمدي EFQM,تحقیق سرآمدی EFQM,تحقیق كانال هاي ارتباطي بين كاركنان و مديريت,مقاله مدل سرآمدي EFQM,پایان نامه مدل سرآمدي EFQM
در این پست قصد معرفی فایل تحقیق مدل سرآمدي EFQM و بررسي ميزان اثر بخشي و شناسائي كانال هاي ارتباطي بين كاركنان و مديريت را داریم با ما همراه باشید.

دانلود تحقیق با موضوع مدل سرآمدي EFQM و بررسي ميزان اثر بخشي و شناسائي كانال هاي ارتباطي بين كاركنان و مديريت در شرکت هپکو،در قالب word و در 197 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن تحقیق:اين تحقيق قصد دارد تا مبحث EFQM را به طور كامل تشريح نموده و با توجه به اهميت معيار كاركنان از توانمندسازها در بحث EFQM‌ به بررسي ميزان اثر بخشي و شناسايي كانالهاي دو سويه بين كاركنان و مديريت در شركت هپكو بپردازد. لذا محقق اقدام به تدوين پرسشنامه‌اي نموده است و لذا در راستاي رسيدن به اهداف مورد نظر فرضياتي را تدوين نموده است، اين فرضيات شامل:
1- فرضيه اول: كاركنان كانالهاي ارتباطي دو سويه موجود را كافي مي‌دانند.2- فرضيه دوم: كاركنان بر اين اعتقادند كه سازمان براي نظراتشان ارزش قائل مي‌شود.3- فرضيه سوم: برگزاري جلسات تعاملي بين مديريت و كاركنان در بهبود روابط كاري موثر است.4- فرضيه چهارم: مديران در جريان تصميم‌سازي از نظر كاركنان بهره مي‌گيرند.5- فرضيه پنجم: شركت براي برقراري ارتباط بين مديريت و كاركنان، راهكارهاي مناسبي ارائه داده است. در اين راستا محقق در فصول پنج گانه به ترتيب ذيل عمل نموده است...